Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

streda 28. júla 2010

Júl - antiovocníček, bublinkáč, hrajkáčik a cestovateľ

Tak sme to zas raz skúsili s ovocím. Tentokrát sme vyskúšali ananás. No hľaďte ako mu zas "chutilo" .... tuším to vzdávam a budem ho zásobovať nastriedačku mäsom a chlebíkom!!! Nepomohlo ani moje snaživé vkusné servírovanie. Páčiť sa mu to páčilo až veľmi, dobre sa s tým pohral .... :(




Tuto to podržal v puse celé dve sekundy!
 A už by stačilo
Po dlhej dobe sme si dali doma perličkový kúpeľ :)

A po ňom Niki javil veľký záujem o bábiku :)

"Kúpal som sa, aha aké mám voňavé nožičky ..."

"Aj tvoje nožičky sa mi páčia"

Zaujatý hracím stolíkom na veeeeeľmi dlhú dobu.

Po cvičení ako vždy chvíľku vážny

A o pár sekúnd neskôr ako vždy veselý :)
Nový trend - kočík :)
Nikinko stojí stále častejšie, dokonca sa častejšie odváži vykročiť :)

Objavil ucho! Toľká fascinácia!!!

"Chystám sa nakupovať do Poľska, hlásia tam riadnu zimu. A maminku som zase potešil - pár krôčkov a skoro sa zbláznila :D"
Cestovateľ
Unavený po návrate... nakupovanie je drina!
"Wooooow, to je naozaj moje? Všetko?"
Tak OK :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára