Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

sobota 11. decembra 2010

Stromček (2/365)

Bola som ešte veľmi maličká, nepamätám si to .... škoda. Muselo to byť krásne. Na Vianoce sme vraj mávali živý stromček, ale nie v byte ( to sa mojej maminke zdalo nepraktické). Ten stromček stál v chodbe pred bytom. Jeho vôňa sa šírila cez všetkých 8 poschodí a dotvárala úžasnú atmosféru.
Keď sa mi to starká (moja maminka) pred pár dňami  snažila pripomenúť (skutočne si to ale nepamätám), trošku sa jej zacnelo za tými časmi a premýšľala, kde by tak teraz postavila živý stromček. Doma je to teraz nebezpečné, kvôli Nikinkovi . No a chodba je už beznádejne zaprataná :(
Ale tento stromčúlik , taký biedno-krásny :D , tak ten by sa nám vošiel hocikam, aj doprostred stola, kľudne si ho tam viem predstaviť :)
No nakoniec -keby tam vonku zrazu nebol, určite by mi pri prechádzkach chýbal. A navyše má tam svoj význam- tichý. Ukazuje všetkým, že nie všetky stromčeky sú hneď krásne, silné, ukážkové.... také ako väčšina ostatných
Ten stromček mi pripomína môjho Nikinka, a preto sa mi tak veľmi páči....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára