Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

piatok 8. októbra 2010

Sme v Kováčovej :)

Keďže náš odchod do kúpeľov v Kováčovej bol taký neočakávaný a rýchly, nestihla som tu o tom ani poinformovať. Telefonicky som totiž dostala pozvanie v pondelok 27. septembra okolo druhej popoludní a na druhý deň ráno sme mali nastúpiť. Pozvánku sme očakávali už dlhšiu dobu a stále nechodila a nechodila. Ja som sa však stihla zatiaľ na odchod do kúpeľov pripraviť organizačne aj psychicky a tak som po spomínanom telefonáte nezaváhala a prisľúbila som, že prídeme. Ostávalo len rýchlo navštíviť lekárku kvôli pár papierom; a potom už len pobaliť.
Takže si už týždeň a pol užívame pobyt v tomto krásnom prostredí. Niki takmer krochká slasťou vo vode, v bazéne, ako vždy sa neskonale teší z prítomnosti koníkov, zabáva sa pri večerných posedeniach pri hudbe s ujom Paľkom a každý deň sa veselo hrá s našim kamarátom- spolubývajúcim Emkom.
Maminka sa tiež "nesťažuje" :D
Tak nám už ostáva len veriť, že nám tohtoročný pobyt zase v niečom pomôže. Držte nám pri tom prosím palce.

1 komentár: