Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

nedeľa 19. decembra 2010

Neplienkové prekvapenie (10/365)

A tak konečne prišiel čas plienok :D Vozili sa, trávili čas, aj nocovali v aute už asi týždeň a pol. Vždy keď idem totiž s Nikinkom do zdravotných potrieb po plienky je absolútne nemožné, aby som ich vtedy aj vyniesla hore do bytu. Nesiem totiž Nikiho, ktorý nevládze(... alebo odmieta?! ) kráčať po svojich práve vtedy , keď by som to veľmi potrebovala.
Včera, keď som večer opustila svoje spiace dítko za účelom nákupu , a moje ruky zrazu boli voľné prišiel ich čas. Večer som ich len hodila na zem v izbe, a aké prekvapenie ma dnes čakalo, keď som krabice otvárala  a chcela som plienky uložiť na ich tradičné miesto.
Namiesto jedného balíka plienok boli v krabici 2 menšie škatuľky, ktoré som hneď nevedela identifikovať. Po podrobnom preštudovaní som zistila, že je to elastický obväz. Nuž čo, vďaka zaň  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára