Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

nedeľa 30. januára 2011

Kočík , chodítko, bicyklík

Náš rehabilitačný kočík predpísaný lekárkou, Dan Cross, ktorý sme vôbec nepoužívali a zdobil naše pivničné priestory sme sa rozhodli darovať už pred časom.

Nie len že nespĺňal  naše predstavy, bol nám v podstate aj zbytočný. Len pred pár dňami som natrafila na internete na výzvu na darovanie presne tohto kočíka. Hneď som na ňu zareagovala a rýchlo sme sa dohodli aj na vyzdvihnutí.
Aj keď z darovania som mala skutočne dobrý pocit, je v skutočnosti veľmi smutné, že človek, ktorý to naozaj potrebuje sa pri snahe dostať sa k veci tak potrebnej dozvie len, že "ešte nemá nárok" :(
Prajem pani Zuzane, a malej Monike bezstarostné jazdy. No najviac by som im priala, aby ten kočík rovnako ako my vôbec nepotrebovali.

Nepotrebných pomôcok ale máme doma viac.
 Chodítko, ktoré sme si obstarali pred viac ako dvomi rokmi a aktuálne je už Nikinkovi nízke.
A aj trojkolka Italtrike OKO (vhodná pre detičky od 2 až do 5 rokov), ktorá nám vďačne poslúžila dve letá, no je v bezchybnom stave
Ak by ste vedeli o niekom, komu by sa mohli tieto pomôcky hodiť- môj mail je uvedený na stránke dole.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára