Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

štvrtok 24. februára 2011

Nová láska (75/365)

SCHODY !
Občas, keď na to ostáva čas, ideme von na prechádzku bez cieľa. Vyjdeme len tak von pred panelák a kráčame zásadne tam, kam chce Niki.
A tak sme si dnes vyšli von, a kráčali rovno po chodníku. Keď sa ma zrazu Niki pustil, a zamieril ku schodom. Odkedy sa naučil chodiť po nich nahor, aj nadol celkom ho to baví. A tak sme schody vyšli a zas zišli,  a pobrali sa ďalej rovno po chodníku. Až kým sa nám nezjavili nadohľad ďalšie schody :D
Takto sme prešli dokola celý panelák- 6 vchodov z oboch strán. Niki 12x pustil moju ruku a vybral sa ku schodom. Keď som k nemu hneď neprišla, nechytila ho za ruku a nebola ochotná s ním absolvovať schodo-túru(keďže celkom sám to ešte nezvláda), bol schopný stáť pred prvým schodíkom a vyzývavo na mňa pozerať. Dokonca zo seba vymáčkol pár  slov " majabaga" s maximálne vyčítavým tónom. Asi tým chcel povedať, "mama ty baba jaga jedna lenivá, pod na tie schody" :D No ďalej som to neskúmala, každopádne som nevedela odmietnuť a viac odolávať tomu jasne vraviacemu ksichtíku.
Vonku dnes bolo riadne mrazivo, ale mňa niečo mimoriadne hrialo pri srdiečku :)

1 komentár:

  1. Gratulujeme k ďalšiemu veľkému pokroku. Mala si síce poriadnu rozcvičku aj ty, ale stojí to všetko za to!!! :o)

    Do leta už možno budete hrať aj futbal. :o) Nikiho to chodenie zjavne baví a to je strašne fajn. :o)

    Zuzana a Maťo

    OdpovedaťOdstrániť