Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

streda 9. júna 2010

Prišlo leto... (konečne?) Jún

Po monzúnových dažďoch a záplavách, ktoré robili BUBUBU aj u nás (ale nakoniec nás to obišlo) sa konečne oteplilo. Zo dňa na deň o 15 stupňov! Nenormálne, ale uvítali sme, veď už bolo načase...
Prvý júnový víkend sme sa vybrali na oslavu do Pezinka. Cesta bola dllllhá a horúca, ale Nikinko to až na menšiu "nehodu" zvládol úplne v pohode. Oslavy si moc neužil, bolo tam pre neho veľa ľudí, cudzích a hlavne na malej ploche. Spokojný bol len keď sme boli v ústraní. Navyše v ten deň nespal. Na to všetko to zvládal celé aj tak úplne v pohode, a bola som naňho veľmi pyšná :) Z celej oslavy sa mu najviac páčilo jeho auto, ktoré pri jednej prechádzke so starkou "objavil" na parkovisku pred penziónom :-D Nevedel sa od neho hodinu odlepiť. Možno nám tým naznačoval, že chce odísť, možno len mal chuť sa povoziť- lebo to on veľmi rád :) a možno len preto, že sa mu stále tak veľmi páči a má ho zjavne rád, no posúďte...
Jedna vynútená póza so starkou
Cesta späť bola ešte lepšia, ubehlo to akosi rýchlejšie- aspoň mne sa zdalo. Nikinko si dokonca 3/4 hodiny pospal. Možno vďaka tomu, že sme odtiaľ vyrazili skôr a nebola ešte taká horúčava.(fotené mobilom)
Táto sa mi veľmi páči xi. Niki na Zamarovciach pri Trenčíne :)

Hneď v pondelok sme sa vybrali s našou škôlkou na športové dopoludnie a guláš do Bzín (kúsok od Kubína) Bolo veeeeeľmi teplo a nebolo tam ani kúštik tieňa. Trochu som sa bála ako bude Niki znášať to teplo, ale na moje prekvapenie bol v pohode. Jeho jediný problém boli slnečné okuliare, ktoré som mu nechcela dovoliť dávať dole.Aj tak som prehrala :(


Nakoniec sme sa ešte napapali fajného gulášika a Nikinko mal dosť! Bol veľmi unavený, a tak sme šli domov spinkať. Škôlkári tam ešte ostali pár hodín.


Jedno také obyčajné popoludnie strávené u nás na sídlisku. Ďalšie veľmi horúce. Prekvapuje ma, ako to Nikinko zvláda ok- tie teplá. Aj keď možno je  to tým, že tých horúcich dní bolo ešte len pár. Uvidíme čo sa z toho vyvinie po čase. No najradšej by som bola, keby to ostalo takto.
Nikinko sa odhodláva opustiť kočík a mňa a ísť ku kamarátom.

Tu stanuje s kamarátmi :)

Prechádza sa s Luckou
A cválajú spolu na koníku, ktorý už ledva dožíva svoj zhrdzavený život z minulého tisícročia :-D
Dúfam, že pekné leto sa týmito dňami nekončí... aj keď by nemuselo byť až také tropické.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára