Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

utorok 8. marca 2011

K MDŽ? (87/365)

Vrstva čohosi, ktorá zdobí naše auto už pár týždňov vo mne opakovane vyvolá ľútosť. Nemôžem povedať, že výčitky, lebo o tých nemôže byť ani reč popri udalostiach, ktoré v poslednej dobe znovu prežívame. Je to vyslovene ľútosť voči autu a jeho laku.
Včera mal byť ten deň D - deň slávnostného "konečneumytia" . Povedala som si proste, že už MUSÍM , a ak to aj nestihnem cez deň, tak sa do toho pustím aj večer, hoci už aj po tme. Len aby som tomu chudáčikovi, ktorého pôvodnú sýto červenú farbu už ledva badať odľahčila od tých kilogramov špiny.

Niekto to chcel ale inak a tak sa u mňa včera ráno naplno prejavila nejaká črevná hnusoba. Odšťavila ma tuším do poslednej kvapky a spôsobila telesnú slabosť posledného stupňa.
Nevládne ležiacu ma dojímala Nikinkova empatia - ležiac vedľa mňa, objímajúc ma a usmievajúc sa na mňa tým absolútne najkrajším úsmevom  mi pomáhal viac ako by to v tej chvíli dokázal ktokoľvek iný! Ešte aj sucháre mu so mnou zachutili a nezabudol ich okomentovať jediným obsahom jeho slovníka-hammňam :D

Dnes ráno som po dlllllhej noci s Nikinkom (spánok tuším naozaj lieči, častejšie zaľahnem o 19. večer ) vstala ako rybička.
A keď si následne prečítam do vrstvy špiny na našom aute zanechaný odkaz


... tak sa na tomto svete žije hneď ľahšie :) :) :)

Ďakujem jeho pisateľovi, nech už to bol ktokoľvek, nech  odkaz bol smerovaný komukoľvek, a ten pisateľ to myslel akokoľvek.... netuší ako veľmi mi dnes týmto milým prekvapením pomohol!
Vivat špina. Ak mi aj zajtra bude ešte lepšie a nastane potencionálna príležitosť na umytie, asi ju nevyužijem :D Ešte sa trochu poteším .... :)

1 komentár:

  1. Ten odkaz na aute je naozaj úžasný a jednoducho ver tomu, že je určený pre teba. Možno ten človek, ktirý to písal, to neadresoval tebe, ale tú ruku, ktorá to napísala práve na tvoje auto "niekto" viedol. Niekto, kto chcel aby si si to prečítala. :o)

    Zuzana a Maťo

    OdpovedaťOdstrániť