Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

štvrtok 15. decembra 2011

Elfská dielňa? (359/365)

Kto vlastne nosí darčeky? Je to ten, čo ich vyrobí, čo ich dá do predaja, ten čo ich nakoniec kúpi a pekne zabalené naaranžuje pod vyzdobený strom? Ten, čo to všetko riadi zhora  alebo nejaký korpulentný bradatý pánko v červenom mundúre s množstvom ušatých kamarátov siahajúcich mu po členky?
Som už "veľká", ale táto otázka ma stále trápi rovnako ako napríklad to, prečo sa peňaženka nevolá peňamužík , a pančuchy nie radšej paničuchy.
Tento rok som sa teda rozhodla vziať to trochu do svojich pazúrov, a urobiť si aspoň v niečom trochu jasnejšie.
Domov sa nám teda dočasne premenil na výrobnú dielničku.
Ostáva mi už len dúfať, že blízki obdarovaní neohrdnú mojou snahou.

Na ukážku prikladám jeden kúsok mojej mánie posledných dní, ktorú môžte zároveň považovať za ospravedlnenku môjho (už takmer tradičného)  blogového nestíhania :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára