Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

pondelok 29. augusta 2011

Jaskyniari (249/365)

Tak priznám sa, že by mi ani vo sne nenapadlo, že sa ešte niekedy s Nikinkom dostaneme do nejakej jaskyne. Prvýkrát bol Niki v jednej minulý rok v júli. Niki bol už vtedy dosť veľký a ťažký a pri spomienke, ako ho môj brat nosil v turistickom nosiči sa aj ja, aj teraz spotím.
Tu sme sa naopak potiť nemuseli, Bystrianska jaskyňa nám poskytla v rekordne teplých horúčavách príjemné schladenie, a relatívna bezbariérovosť nás prekvapila. Relatívna preto, že tam bolo pár úsekov, kde to malé kolieska nezvládali, ale ak na kočík, či vozík pripadali dvaja ľudia hravo tých pár prekážok v podobe pár schodíkov prekonali.

Prehliadková trasa trvá cca. 3/4 hodiny, čo je aj vzhľadom na výdrž malých detí alebo neprekročenia hranice prechladnutia u sediacich na vozíku či kočíku, myslím si ideálny čas.
Ak môžem pridať ešte svoju osobnú kritickú recenziu- nepáčil sa mi prístup pracovníčky, ktorá svoje arogantné povýšenecké správanie na záver stroho ospravedlnila vetičkou " ja som tu len zamestnanec" . Ale žiaľ, takto sa asi robí cestovných ruch na Slovensku. (holt preto tak prekvitá :( )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára