Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

pondelok 24. mája 2010

Máj - lásky čas

Ako sme si žili v máji :)
Že vraj fúkni do flauty- ha ha ha! Ešte tak odhryznúť zvládam 



So mnou sa o jedlo treba vždy deliť!











Cmuk maminke na deň matiek ( na otvorení výstavy fotiek)



Kvietok môj s kvietkami



S nevestičkou Lucinkou :)))

Láska je láskaaaaa....



Spinkanie pod novým veľkým paplónom



Bublinová streľba sa u nás povoľuje



Krásna hra Lucky s Nikinkom



Čítam si nové knižky :)


Toto je v poslednej dobe moje obľúbené miestečko. Sedáva tam najčastejšie maminka, tak prečo by som nemohol aj ja. Veď som už predsa veľký, tak si tam pekne vyleziem a len tak sedím :)



Hojda boduje! Ďakujeme ujo Kajo za namontovanie ;-)



Tak ma vie unaviť hra :-D


1 komentár: