Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

štvrtok 20. mája 2010

Obyčajný deň a taký príjemný

Nič extra, ale proste mám chuť to tu napísať. Lebo dnešok bol pre mňa naozaj príjemný.
Len čo sme sa ráno zobudili a napapali volala nám domov pani riaditeľka zo škôlky, že sa dnes v škôlke fotia a že máme prísť, aby sme mali pamiatku. Veľmi sa mi nechcelo, lebo som dúfala že aspoň jednu časť tohto dňa nebudeme musieť nikam ísť.Ale tak sme sa obliekli a šli. Hneď vonku ma zastihol kuriér, ktorý nám doviezol úžasnú hojdačku pre Nikinka, ktorú som objednávala z čiech. Preto, že u nás som takú bezpečnú, pevnú a po všetkých stránkach vyhovujúcu nenašla, ale aj preto, že cenovo sa vyplatila aj vzhľadom na vyššie poštovné.
V škôlke sme sa viac-menej úspešne odfotili, ešte chvíľku pohrali a šli domkov.
Tam nás hneď po príchode prekvapila poštárka, ktorá nám doniesla zásielku. Knižku od našich Dobrých anjelov :) Ostala som teda riadne prekvapená, ale hlavne mi to spravilo veľkú radosť. Nikinka som vtedy ukladala spať, ale keď sa zobudil popri papaní sme si pozreli  DVD, ktoré bolo pri knižke pribalené :)
A vybrali sme sa "na koníky"  pozrieť nášho kamoša Faltera. Cestou riadne lialo ale ako sme sa približovali nášmu cieľu nejako to ustávalo. Tam dokonca presvitalo cez oblaky slnko a tak sme mohli jazdiť vonku. Nikinkovi sa dnes mimoriadne páčilo, vykrikoval, pišťal od radosti, koníka evidentne poháňal. A aj keď dojazdil, stále ho chcel hladkať, kvákať za hrivu, ťahať za nozdry ( čo koník veľmi nemusí) a podobne. Nejako sme sa nemohli odtrhnúť, teda hlavne Niki. Ja už som mala chuť sadnúť do auta a odfrčať,lebo zážitkov mi dnes koník uštedril viac. Ako príklad uvediem len jeden zverejneniahodný: ako si milý kamoš Falter prdol v tej krátkej chvíli, keď som práve stála za ním.
Ako som po týždenných výdatných dažďoch brodiac sa zakútiami farmy vyzerala, nebudem opisovať.  Ale môj plán ísť odtiaľ rovno do obchodu kupovať Nikinkovi paplon na tom zlyhal. Tak som sa domov musela ísť prezliecť. To bola našťastie len rýchlovka a mohli sme pokračovať v jazde.Až na jednu nefungujúcu križovatku v RK sme mali cestu aj nákup v pohode. Bola som príjemne prekvapená ako na úrovni a odborne mi boli schopní a ochotní poradiť  a vysvetliť v JYSKu (týmto im robím reklamu) ohľadom paplónov- ich zloženia, kvality , údržby  a proste všetko.A tak som nakoniec úspešne jeden akciový vybrala.
Niki už pár dní spí pod veľkým paplónom, zatiaľ som mu obliekla taký, čo máme prichystaný pre prípadné návštevy. Je to však len tenká letná prikrývka, navyše sa mu z nej šmýkala obliečka a tak sa stalo, že Niki buval len pod obliečkou a počas týchto chladných nocí to nebolo nič moc. Tak som veľmi rada, že už má poriadny paplón a hlavne svoj. Veď si ho už zaslúžil. Intenzívne som myslela na výmenu toho mini paplónika už asi dva mesiace, len nám to stále nejako nevychádzalo finančne. Niki je už predsa len dosť veľký, stačilo jedno kopnutie a paplónik bol na zemi alebo aspoň na opačnom konci postele. A možno aj to bol dôvod , prečo sa v noci tak často budieval ; alebo sa zobudil a dlho nevedel zaspať. Verím alebo dúfam, že s veľkým paplónom bude spávať lepšie. Myslím, že aj Nikinko sám sa takto cíti lepšie. Aspoň tak vyzeral :) Zaspal takmer hneď. Mám z toho veľmi dobrý pocit a tak som si dnes nahlas vydýchla: Konečne! Ešte by sa nám zišiel vankúš, tiež som vytasila zatiaľ taký starší-dosť ubitý :/  No to už len budúci mesiac- možno.
Domov sme úspešne dorazili až podvečer, Nikinko sa stihol napapať, vypiť mliečko s liekmi našimi každodennými, rýchlo sa umyť,  ľahli sme si spolu do jeho vynovenej postieľky a prečítali novú knižku od Dobrých anjelov :) A zaspal s úsmevom ala Mona Lisa.
Tak som si zas nič moc neoddýchla... (snáď mi niekedy ten poldeň oddychu vyjde) Ale za taký pekný deň mi to stálo :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára