Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

streda 19. mája 2010

1. darček

Týždeň je celý nejaký "rozlietaný" nik nie je doma, všekto sa stíha tak akurát. Takže oslava Nikinkových štvrtých narodenín bude až v nedeľu. Narodeniny má ale dnes, a ja tak nejak pod vplyvom emócii, nahnutého myslenia a citovej slabosti som sa rozhodla už dnes mu dať aspoň jeden darček :)


Hneď ako som kládla veľkú krabicu na zem k nemu bolo mu jasné, že je tam niečo pre neho :-D  a aktívne mi ju pomáhal otvoriť.Tento darček bol kúpený neplánovane ešte o 5 minút 12. Vďaka našej škôlke a zlatej pani, ktorá zrovna v deň keď sme tam boli navštívila škôlku so skvelými ponukami hračiek aké bežne v hračkárstvach a iných obchodoch nenájdete.Bolo toho neúrekom, čo by som mu kúpila, čo by sa mu zišlo, čo by bolo pre neho vhodné, čo by ho niečomu naučilo...
Musela som sa rýchlo rozhodnúť, pretože hračku som pre neho kúpenú nemala žiadnu. Rozhodla som sa nakoniec pre toto autíčko. Je super, materiál, z ktorého je vyrobené vyzerá nezničiteľne. A hlavne- Nikinkovi sa veľmi páči :) Mám z toho veľkú radosť, a hneď máme obaja (verím) krajší deň. Dokonca aj pršať prestalo, no uznajte!!!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára