Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

nedeľa 25. júla 2010

Čo je to nuda?

Tak to my nevieme :D
Takto sa občas zvykneme baviť . Nikinkovi sa veľmi páči, keď hrám na klavíri. Celé to má ale jeden zádrhel. Nevieme sa zhodnúť na tom, či mi má aktívne pomáhať alebo nie. On by totiž veľmi rád, vtedy mi tam však zavadzajú jeho snaživé ručičky a tak to potom celé nevyznie akoby malo.No a vo verzii upravenej následkom jeho "pomoci" sa mu to už toľko nepáči. Takže hoci moje odhazovanie jeho paprčiek vyzerá akokoľvek drasticky :D výsledok sa mu páči viac a je potom spokojnejší. Často sa na tom aj smeje a spieva si.Keď trpezlivo skúšam hrať jeho prštekmi nejakú známu detskú pesničku ho toľko nefascinuje. Asi to nemá pre neho tie správne grády a tak ho to veľmi nebaví....



(Odkaz pre bystré pozorovateľské oči, ktoré trápila otázka či nosím hodinky na pravej ruke - nie nenosím. V tomto videu je moja pravá ruka ľavou a ľavá v skutočnosti pravou. Inak povedané- obraz je zrkadlovo obrátený ( takmer vo všetkých videách na našom blogu). Videá upravujem v šikovnom programe na to určenom, ktorý mi okrem otočenia do správneho smeru ( ak je video natáčené na výšku), výrazne ušetrí čas nahrávania videa na portál youtube. Keďže video jeho úpravou stratí kvalitu a tým pádom aj "veľkosť" jeho nahrávanie potom trvá neporovnateľne kratšie.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára