Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

sobota 10. júla 2010

Júl (prvá dekáda)- jaskyňa,ZOO, motorkár ....

V tomto období sme sa mali zas tak "výletne" . Je to zaujímavé, že najprv pol roka sedíme doma a potom sa niekoľko týždňov skoro nezastavíme. Ale je to fajn, treba využiť leto a super počasie. Najviac ma teší, že Niki tie teplá znáša toto leto oveľa lepšie ako to minulé.
Prvú našu návštevu vystriedala druhá- prišiel Nikinkov ujo Mirko s priateľkou. Jeden deň sme si spolu urobili výlet do jaskýň. Počasie nám moc nevyšlo, s prestávkami celý deň husto pršalo, ale v jaskyni to až tak neprekážalo. Nakoniec sme ale aj tak navštívili len jednu-Demänovskú jaskyňu slobody, pre počasie, únavu a celkovo, mali sme toho všetci už dosť. Nikinkovi sa v jaskyni celkom páčilo, prekvapene obzeral všetko okolo a najviac zo všetkého sa mu páčilo to, že ho Mirko nosil :) Ďakujeme mu za super výlet aj za odhodlanie a ochotu krpca nosiť. Nie je už najľahší a v takom teréne má človek čo robiť sám so sebou!
Mne sa páčilo tiež, aj keď keby som si dopredu niekde naštudovala, že v jaskyni je 7 stupňov, asi by som si vzala aj bundu ... :) A úplne najviac sa mi páčila cena- za Nikinka aj seba som po zľave platila 0,10€! Aj keď po krátkom zamyslení by nám mali zaplatiť za ten výkon, ktorý náš pán nosič predviedol , a ešte sa pritom aj usmieval sem-tam :)


Takto sa unavil krpec jeden! :)

 Doma mu potom chutilo papkať a veľmi chcel papať sám, ale lyžicou nám to stále nejde, a tak si zas poradil po svojom ...

Po poludňajšom spinkaní vie byť takýto nedočkavý. Je pravda, že sa stane, že na mňa musí čakať. Keď mám totiž niečo začaté zvyknem to dokončiť, aspoň provizórne.Väčšinou ho však idem vybrať z postele hneď ako sa mi ozve vo vysielačke. Ale občas, keď sa už k nemu dostanem ho nájdem napríklad vo fáze hadenia sa z postele von pomedzi priečky rebríka :D


Včera sme si spravili dlho plánovaný výlet do ZOO v Bojniciach. Cesta bola celkom fajn, aj keď mne sa zdala akási nekonečná. Nikinko bol ale v pohode, v aute sa vyváža mimoriadne rád a keď mu pritom vyhrávajú pesničky je mu ešte veselšie :) Po príchode ma zas milo prekvapili zľavy pre ZŤP občanov.
S miernym smútkom musím podotknúť, že Nikinka tá ZOO nejako "nevzala". Zo zvierat si všimol len tie najväčšie(slony videl bezpečne); aj to nie všetky, lebo napr. také medvede sú veľké tiež dosť, ale boli príliš ďaleko. Zaregistroval pár takých, ktoré boli úplne blízko pri kraji- zebry, ťavy; v detskej zoo pár ovečiek a sliepku; a zopár uškriekaných operencov, asi preto, že robili taký randál. Zvieratká, ktoré mal možnosť pohladkať pred ním buď utiekli skôr než k nim stihol docupkať (jednoducho za nimi nestíhal), alebo sa mu nepáčili- poník bol vrcholne nesympatický!
Snáď najväčším zážitkom zo ZOO preňho bola fazuľková polievka s párkom, ktorú som mu objednala v tamojšom bufete, lebo sme tam boli akurát v čase obeda (bola fakt dobrá) . Kto kedy videl Nikinka pri papaní , hneď vie o čom píšem. Možno sa mi to niekedy podarí natočiť- stojí to zato, ale mám len dve ruky!

Starký bol pohonič nášho koča :)

Keďže zvieratká ho nebavili, chvíľku sme sa v ZOO aspoň pohrali
Na záver už bol unavený z toľkého obzerania zvierat :D

Cestou domov v aute zaspal, teda poviem vám tak tvrdo som ho ešte spať nevidela :) Po pol hodinke sa síce zobudil , ale bol to zjavne kvalitný spánok :)

Keďže ZOO sme vďaka Nikinkovmu záujmu o pestrú faunu preleteli takmer bleskovo, neodmietli sme v ten deň ešte pozvanie nášho kamaráta na opečenie si niečoho dobrého na jeho chate. Ako vždy tam prišiel na svojej motorke, ktorá Nikinka neskutočne priťahuje. Jasné, je to motorka, a ešte červená! :)
Sledujte ten profi štýl :D
Taaaaak tu si to pekne naštartujem...

A môžem vyraziť :)

Na tej motorke mu to šlo skutočne super.
Aby bolo jasné, tento pohyb ručičkou Niki robí od malinka. Vždy mal vo zvyku ležať na boku a krútiť takto tyčkami na postieľke, aj keď boli na pevno vlepené za éru, ktorú v nej strávil ich rozkrútil takmer všetky :D Teraz už postieľku nemá ale robí to občas aj s hračkami. Zaujímavé ale je, že tu to robí len pravou- tou správnou, kde sa na motorke pridáva...




Na chate sme sa zdržali dlhšie ako som pôvodne plánovala, ale bolo nám fajn a hlavne Nikinko bol so "svojou" motorkou taký zaneprázdnený, že necítil ani únavu. Napapal sa tam fajného grilovaného mäska a to mu zas dodalo energiu. Domov sme prišli o deviatej večer stihli sme rekordne rýchlu sprchu a zabuval za 10 sekúnd po uložení do postele ....

Dnešok sme trávili doma, občas totiž  treba aj upratať to, čo sa tu nahromadí za pár rozlietaných dní. Boli sme šikovní a tak sme poobedie mohli tráviť už relaxom. Vonku bolo tak horúco, že sa nám tam ísť veľmi nechcelo a tak som dostala nápad napustiť Nikimu na balkone bazénik. Nevedela som ho ale dlho nájsť tak sme to skúsili aspoň takto provizórne- našla som aspoň malý čĺnok, ale..... bol ozaj malý :( Moc sa mu to nepáčilo

Tak som to s tým hľadaním nevzdávala  a v bazéne sa už naozaj zabavil lepšie :)
Bol v ňom takmer 2,5 hodiny a nechcel vyliezť.
Podvečer, keď už bol vzduch vonku dýchateľnejší sme sa vybrali na nákup do tesca. Nikinko má takýto vzácny zvyk!

Ide ma z toho poraziť, ale bojujem len s veternými mlynmi...

Na záver dňa mu zachutil palček , ten mu nezakazujem, lebo je isto čistejší ako vozíky z tesca...


Za zmienku stojí aký darček mi dnes Nikinko prichystal k narodeninám. Keď doobeda papal chlebík a ja som odbiehala do kuchyne zobral si zo stola fľašu s vodou a sám sa z nej napil! Je zázrak , že vôbec chcel a ďalší ten, že to dokázal - obrátiť fľašu nahor a zas nazad. Doteraz jeho pokusy končili vodou vyliatou na ňom a všade inde. Teraz to zvládol úspešne. Napil sa a nikde žiadna kvapka! :))) Šikovník môj!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára