Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

sobota 7. mája 2011

Míľa pre mamu (147/365)

Toto podujatie sa dnes konalo aj v našom meste. Niki ho tento rok prvýkrát neabsolvoval na kočíku, aby len tak nečinne nesedel; rozhodli sme sa proste rozhýbať kosti a posilniť svaly. Keďže peši by nám taký "okruh" trval pridlho, zvolili sme bicykel.
Niki túto míľu so symbolickým významom zvládol. Vyštartovali sme síce medzi prvými a dorazili do cieľa takmer poslední, ale radosť z pekného dňa nám to nevzalo.
Následne si Niki pozrel predstavenie Maškrtníček (reláciu, ktorú každú nedeľu pozerá v TV)
Naozaj ma prekvapil jeho úsmev na tvári, a pozornosť, ktorú venoval Nany a Krištofovi. Myslím, že ich takto naživo spoznal.





A potom sa mi vybil foťák :( Takže možnosť odfotiť ho s "maškrtnými postavičkami z telky" mi tak trochu ušla, nakoniec ale Nikinka cvakla milá pani suseda (ktorej som ešte nechtiac skazila jeden záber :( ) Takže Niki predsa len bude mať pamiatku na toto milé stretnutie.

Po skončení predstavenia mal Niki ešte dosť sily a hlavne chuti poprechádzať sa. Prekvapovalo ma, že ho nevyrušovalo toľko ľudí okolo, no zjavne si všímal, len to čo mu vyhovovalo  a množstvo ľudí hádam ignoroval. Vďaka tomu bol úplne spokojný, a peši nakoniec nachodil ešte pár míľ navyše :)
Domov sme po únavnej ceste domov predsa len došli. Na Nikiho okamžite doľahla únava, tak sme vypustili aj večerné cvičenie, dostal zaslúženú odmenu a konečne si užil oddych.

Neverila by som, že to dopadne tak super. Prajem si viac takých krásnych dní :)

1 komentár:

  1. To teda jo, měli jste krásný den a Nikinko je opravdu šikulka, že to tak pěkně zvládnul!

    OdpovedaťOdstrániť