Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

štvrtok 15. septembra 2011

Čo milujem

Milujem, keď ma ráno zobudí hlasné "maaa" z úst môjho anjelika
            ... vôňu rannej kávy ( a jej chuť ešte viac )
            ....rozkošný zvuk cuckania mliečka
        .......... rádio a hudbu, ktorá z neho ide
        .........všetky tie hračky, vďaka ktorým sa môžem v kľude naraňajkovať
            ......spoločnú hru s drobcom
        ........čítanie
        ........malého gurmánske mľaskanie a "hammkanie" pri jedle
        ......všetky pritúlenia a dotyky
        ........oddych
.        ......radosť v očkách krpca, keď sa zjavím vo dverách po jeho prebudení
            .....vynálezcu detského kočíka :)
            ..... prechádzky
           .......... úsmevy okoloidúcich
.        .    ...slnko a vodu
..        ......ihrisko a hojdačku, ktorá malého vždy tak rozveselí
       ........ malého šťastné výskanie
            ...... jeho úžasný smiech
.        ..stretnutie s našimi kamarátkami
        .....spoločnosť milých ľudí
        ......chuť chladeného piva v horúci letný podvečer
        .....príchody domov
        ...... malého večernú "smiechochvíľku"
       .......... jeho teplú rúčku, ktorá tak silno stíska moju
        ........jeho kľudný dych a pravidelné  búchanie srdiečka
        ........ pohľad na spiace dieťa
        ........toho, kto vymyslel PC a jeho dnešnú podobu
        ........ aj toho, čo "spískal" internet :D
        ...... moje zvláštne online priateľstvá a naše nekonečné diskusie
        .........teplo mojej postele
        ........ vôňu opratého prádla
        ........svetlo v tme
          .......uznanie a pochvalu
        ..........povzbudenie
        ........pocit, že pre niekoho som jedinečná a nenahraditeľná
        .........pocit, že niekto ma má prosto rád alebo mu na mne záleží

          MILUJEM ŽIVOT!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára