Stránky


Človek má právo pozerať na druhého zhora len vtedy, keď mu chce pomôcť vstať ( Gabriel Garcia Marquez)

štvrtok 15. septembra 2011

Odmena za lásku

Prvé ranné lúče, horká chuť liekov, vôňa sladkého mliečka a silnej kávy..... chvíľka bez myšlienok, nutkanie vrátiť sa ešte na moment, dosnívať ten sen....

A za malý okamih už jeho prstíky zaborené v mojich strapatých vlasoch, hlavička na mojom ramene, vôňa jeho spotenej šije, teplo túliaceho sa telíčka, jazýček v pootvorenej puse oblizujúci moju tvár ako šteňa, úsmev, znovu pritúlenie, "jazýčková" , nekonečne hlboký pohľad, z ktorého planie vďaka........ a tak dookola aj 10 minút. NAŠE RÁNA :)

Tak som sa dočkala, sú tu: objatia, bozky, aktívne prejavy lásky. Také vytúžené, vymodlené, vyplakané, tak dlho- predlho očakávané, také zázračné! Často som si ich predstavovala. V mojich predstavách boli asi také, ako ich poznajú všetci, samozrejme krásne. V skutočnosti sú iné- sú také úprimné,až to človeka zarazí; také bezhraničné, že naplnia človeka láskou, a hlavne svojské, že rozveselia celý deň :) A navyše, sú oveľa, oveľa krajšie ako som si ich vysnívala.

Cítim sa úžasne, som šťastná, som odmeňovaná, som milovaná.............MILOVANÁ NAJČISTEJŠOU LÁSKOU.......láskou môjho syna, ďakujem mu za ňu
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára